Blog

Na t(r)opie rozwoju

Narnia sprzedaży

Narnia, fantastyczny świat stworzony przez brytyjskiego pisarza C.S. Lewisa. Wchodzi się do niej przez drzwi. Z tego co pamiętam od szafy. Tam wszystko jest piękniejsze, ciekawsze, pełne wyzwań, magii… W sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą jest podobnie. Do tego służą PYTANIA – bo gdy handlowiec je zadaje, klient otwiera się i odkrywa swoje potrzeby i oczekiwania. I tu bajka się kończy… Bo niektórzy mają drzwi do swojej Narnii jak na tym zdjęciu. Zamiast pytać klienta walą w jego drzwi gadaniem o swojej firmie, o sobie i innych duperelach. A klient chce tak naprawdę posłuchać o sobie. Zatem dzisiaj otwieramy drzwi do Narnii Sprzedaży – jak już „wkitrasz się” do klienta, nie marnuj czasu i pytaj go o sprawy dla niego istotne – a zobaczysz jaki cud się wydarzy.
Do kolejnego przeczytania. Paweł

Udostępnij: